29 Mayıs 2012 Salı

Mezuniyet töreninde evlilik teklifi sürprizi


Okan Üniversitesi’nin mezuniyet töreninde kız arkadaşına evlenme teklif eden öğrenci, ”evet” yanıtını aldı.

Okan Üniversitesi’nden yapılan açıklamaya göre, üniversitenin Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Muhasebe ve Finansal Yönetim Bölümü mezunu Emirhan Zincirkıran, aynı üniversitenin Endüstri Mühendisliği Bölümü’nden geçen yıl mezun olan kız arkadaşı Merve Yardımcı’ya evlenme teklif etti.

Zincirkıran, 1623 öğrencinin mezun olduğu törende yaptığı konuşmada, hayatı boyunca hep babasını örnek almaya çalıştığını belirterek, ”Babam bana iyi bir hayatın iyi bir eğitim ve iyi bir eş ile mümkün olabileceğini söylemişti. Ben bunların hepsini okulumda buldum. İçinizde biri var ki, hayatımdaki en önemli varlık. Huzurlarınızda, hepinizin karşısında kendisine sormak istediğim çok önemli bir soru var” dedi.

Daha sonra kalabalığın içinde oturan kız arkadaşı Merve Yardımcı’nın ayağa kalkmasını isteyen Zincirkıran, cebinden tek taş yüzük çıkartıp ”İyi günde, kötü günde, hastalıkta, sağlıkta, ağzımızda diş kalmayana kadar bir ömür elimi tutmaya var mısın? Benimle evlenir misin?” diye sordu.

Aldığı evlilik teklifinin ardından sahneye çıkan Merve Yardımcı ise ”evet” diye bağırdı. Cebinden çıkardığı tek taş yüzüğü kız arkadaşının parmağına takan Zincirkıran’ın törene getirdiği kemancı ve darbukacı da törene katılanlara eğlenceli dakikalar yaşattı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder